#INNOVATR@MS

Pàgines

  • Pàgina d'inici
  • PADLET LITE ESO/BAT
  • PADLET MÚSICA
  • PADLET ANGLÈS EI I CI
  • PADLET ROBÒTICA PRIMÀRIA
  • PADLET- EINES DIGITALS
  • PADLET: PRÀCTIQUES CIÈNCIES
  • TIC TEAM: VadAps

dijous, 30 de maig de 2019

Blockchain a l'Educació

 
Enllaços per a l'aprofundiment del tema: 

  • Post d'Alicia Cañellas @acanelma https://www.acanelma.es/2017/09/blockchain-en-educacionformacion.html
  • En aquest Mateix bloc: https://innovatrams.blogspot.com/2019/03/el-blockchain-una-revolucio-tecnologica.html
  • Vídeo- Què és el Blockchain, del bitcoin a l'educació: https://youtu.be/jBinrPKtBUA
  • Com pot canviar l'educació? BBVA https://www.bbva.com/es/blockchain-podria-cambiar-educacion/
  • Aplicacions tecnològiques a EDUCACIÓN 3.0  https://www.educaciontrespuntocero.com/noticias/aplicaciones-tecnologia-blockchain-en-educacion/89119.html
  •  Bartolomé, A. Moral Ferrer, JM. : Blockchain en educación. Cadenas Rompiendo Moldes  (llibre) d' Antonio Bartolomé i José Manuel Moral Ferrer
https://drive.google.com/file/d/0Bx7u6R_VAUsubXFucGE4TTc5NXU2ZlpCZTUzU1ZBTnJvaldF/view?usp=sharing4.https://medium.com/the-crypto-times/7-big-obstacles-to-mass-adoption-of-blockchain-technology-87740cdda9fe5.http://noticias.universia.es/ciencia-tecnologia/noticia/2018/02/13/1158006/4-posibles-usos-blockchain-aulas.html 


Recerca i presentació Anna Padilla 
a de maig 30, 2019
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a TwitterComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Etiquetes de comentaris: Blockchain, INNOVACIÓ, INNOVATR@MS
Entrada més recent Entrada més antiga Inici

Cercador per temes o etiquetes

TWITTER @Ftrams

Tuits de @FTrams

Arxiu del blog

  • ►  2023 (1)
    • ►  de gener (1)
  • ►  2022 (9)
    • ►  d’octubre (1)
    • ►  de setembre (1)
    • ►  de juny (1)
    • ►  de maig (1)
    • ►  d’abril (5)
  • ►  2021 (14)
    • ►  de desembre (1)
    • ►  de novembre (2)
    • ►  d’octubre (1)
    • ►  de maig (1)
    • ►  d’abril (1)
    • ►  de març (2)
    • ►  de febrer (2)
    • ►  de gener (4)
  • ►  2020 (30)
    • ►  de desembre (4)
    • ►  de novembre (5)
    • ►  d’octubre (4)
    • ►  de setembre (1)
    • ►  de maig (2)
    • ►  d’abril (2)
    • ►  de març (12)
  • ▼  2019 (15)
    • ►  de novembre (3)
    • ►  de setembre (2)
    • ►  de juliol (3)
    • ▼  de maig (2)
      • Blockchain a l'Educació
      • Big Data i Educació
    • ►  d’abril (1)
    • ►  de març (2)
    • ►  de febrer (2)
  • ►  2018 (7)
    • ►  de desembre (1)
    • ►  de setembre (1)
    • ►  de juliol (2)
    • ►  d’abril (2)
    • ►  de gener (1)
  • ►  2017 (33)
    • ►  de desembre (1)
    • ►  de novembre (1)
    • ►  d’octubre (5)
    • ►  de setembre (1)
    • ►  d’agost (3)
    • ►  de juliol (1)
    • ►  de juny (6)
    • ►  de maig (1)
    • ►  d’abril (3)
    • ►  de març (3)
    • ►  de febrer (4)
    • ►  de gener (4)
  • ►  2016 (69)
    • ►  de desembre (2)
    • ►  de novembre (7)
    • ►  d’octubre (6)
    • ►  de setembre (6)
    • ►  de juliol (5)
    • ►  de juny (5)
    • ►  de maig (8)
    • ►  d’abril (7)
    • ►  de març (7)
    • ►  de febrer (6)
    • ►  de gener (10)
  • ►  2015 (105)
    • ►  de desembre (4)
    • ►  de novembre (6)
    • ►  d’octubre (8)
    • ►  de setembre (7)
    • ►  d’agost (6)
    • ►  de juliol (5)
    • ►  de juny (2)
    • ►  de maig (8)
    • ►  d’abril (12)
    • ►  de març (17)
    • ►  de febrer (11)
    • ►  de gener (19)
  • ►  2014 (39)
    • ►  de desembre (15)
    • ►  de novembre (12)
    • ►  d’octubre (12)
Tema Fantàstic, S.A.. Amb la tecnologia de Blogger.